Kategorier
Artikler

Lær af Apple: Fokus

Kategorier
Artikler

Steve Jobs, Henry Ford og den hurtigere hest

Kategorier
Artikler

Skal man interviewe før eller efter prototypen?

Kategorier
Værktøj

Hvad er Jobs To Be Done?

Kort fortalt er Jobs To Be Done en tilgang til at forstå sine brugere og kunder, så man kan skabe mere værdi for dem – og måske endda få dem til at betale.

Kategorier
Værktøj

Hvad er Value Proposition Canvas?

Dette er – som navnet afslører – en model, der fokuserer på værditilbud. Altså er fokus på brugerne/kunderne og ens værditilbud – og den værdi, man skaber for dem.

Kategorier
Information

Velkommen til brugerindlevelse

Alle vil gerne have den gode brugeroplevelse. Men arbejdet med brugeroplevelsen kommer tit til at handle om at man bygger noget, som man så tester på nogle brugere.

Før man kan arbejder med oplevelse, må man have indlevelse; et brændende ønske om at forstå sine brugere og kunder, så man kan sætte sig i deres sted.

Det er, hvad du kommer til at læse om her. Det kommer til at handle om tilgange, konkrete værktøjer og en masse derimellem.

Mit navn er Lars K Jensen, og jeg har arbejdet med digital udvikling og produktudvikling i mediebranchen i mere end 10 år. Jeg udgiver også Digital Ugerevy og Medieblogger – og du kan læse mere om mig på larskjensen.dk.