Værktøjer

Jeg er en stærk fortaler for, at du ikke bruger for mange forskellige værktøjer. Det er der flere grunde til.

For det første er det svært at holde styr på for mange værktøjer, og det betyder, at man på et eller andet tidspunkt holder op med at bruge dem.

For det andet risikerer man også, at man ved at bruge for mange værktøjer bruger det enkelte værktøj for lidt og ikke kommer tilstrækkeligt i dybden.

Derfor anbefaler jeg, at man lægger sig fast på ganske få værktøjer, som man bruger i sit arbejde med at forstå sine brugere og udvikle produkter, tjenester, indhold etc., der skaber mest mulig værdi for dem.

Her kan du læse om de værktøjer, jeg arbejder mest med ↓

Jobs To Be Done

Sæt fokus på de opgaver, dine brugere gerne vil lykkes med – så øger du dine chancer for succes.

Value Proposition Canvas

Dette er værktøjet, der fokuserer på dine brugeres virkelighed, problemer og glæder – så du kan skabe mest mulig værdi for dem.

Denne side er under opdatering.


Spild ikke tiden.
Få en mail når der er nyt ↓